Alle nyheder

Kære medlem, 
Du skal anerkende UFDS for excellent kundebetjening. Sådan lyder en af topprioriteterne i den strategiplan, som UFDS’ bestyrelse vedtog i august måned.

De første skridt er taget. Det ambitiøse mål kræver indsatser på flere niveauer – både store og små.

En mere brugervenlig hjemmeside og løbende nyhedsmails er allerede iværksat for at styrke informationen til dig som medlem. Men der skal mere til, siger Jacob Munch, adm. direktør i UFDS:

 ”Det er helt centralt er, at vores medlemmer ved, hvad UFDS står for, og at vi kender vores medlemmer, så vi kan imødekomme deres behov.”

Dine input er vigtige
Lige nu arbejder vi på at kunne måle dine oplevelser med bl.a. vores skadesbehandling og håndtering af policer løbende. Hvad har vi gjort godt, og hvad kan vi gøre endnu bedre fremover? Det er nogle af de spørgsmål, som Jacob Munch ønsker svar på:

 ”De løbende målinger bliver et vigtigt redskab til at få indsigt i vores medlemmers tilfredshed og oplevelser umiddelbart efter, de har været i kontakt med os.”

 Vi håber, at du vil dele dine oplevelser med os, så vi kan gøre vores bedste for at give dig en excellent betjening fremover.

Venlig hilsen
Jacob Munch,
Adm. direktør, UFDS

Halvårsrapporten for 2018 er godkendt 
Siden sidst er UFDS’ halvårsrapport for 2018 blevet godkendt af bestyrelsen. Rapporten beskriver UFDS’ udvikling og økonomi for de første seks måneder af 2018. Du finder rapporten på vores hjemmeside her.

 

ikon med 3 skibe

For redere

Vil du også vide mere?
ikon af havnefront

For søfarende

Vil du også vide mere?
ikon af redningskrans

Om UFDS

Vil du også vide mere?

Ulykkesforsikringsforbundet for Dansk Søfart – Én for alle, alle for én